miercuri, 12 octombrie 2011

Şcoală de televiziune! Ceva absolut special!

Da, da! Ceva absolut special pentru că e pentru acei care sunt absolut speciali! Există timp pentru veghe, există timp pentru somn. Este timp pentru dragoste, este timp şi pentru ură. Este timp pentru strânsul pietrelor, dar şi pentru aruncatul lor... pentru muncă, dar şi pentru odihnă... Ceea ce fac eu prin şcoala mea, însă, nu e de găsit în cărţile despre filosofia existenţială... Le adun pe toate: studiul şi distracţia, odihna şi munca... Aşa înţeleg eu viaţa şi aşa îi voi învăţa pe alţii s-o înţeleagă. Dincolo de astea, hai să fiu ceva mai serioasă. Deci!
Realitatea de ultimă oră din Republica Moldova denotă o dezvoltare rapidă a domeniului audiovizual. În ultimul timp au apărut mai multe instituţii de televiziune şi radio şi la un moment dat s-a produs o criză sesizabilă în sfera cadrelor de specialitate. În Republica Moldova aproape că nu există instituţii, în cadrul cărora s-ar instrui pe scară largă viitorii profesionişti în televiziune, deşi solicitarea creşte. Prevederile de bază ale Codului Audiovizualului din Republica Moldova cer imperativ mărirea volumului de produs autohton, ceea ce înseamnă că va fi nevoie în continuare de specialişti calificaţi în domeniu. Acest fapt nu limitează deloc accesul la Scoală a celor care îşi pun alte scopuri decât acel de a fi om de televiziune. Experienţa unei asemenea Şcoli este unică şi oferă posibilitatea de a vă cultiva nişte caracteristici noi, cum ar fi dezinvoltura unui discurs în public sau în faţa presei.
Obiectivele cela mai importante ale şcolii de televiziune sunt următoarele:


Asigurarea unei pregătiri de ordin general (iniţiere) în arta comunicării audiovizuale, dobândirea abilităţilor necesare pentru o carieră timpurie în televiziune.

 Cunoaşterea diverselor domenii de televiziune (prezentator, reporter, regizor, realizator, producător etc.), care ar permite participanţilor la training să-şi expună ideile în vocabular tv şi să creeze produse audiovizuale.

Crearea abilităţilor de munca în echipă, de depăşire a situaţiilor de conflict şi valorificarea calităţilor personale de socializare.

Descoperirea talentelor de comunicare ascunse, dezinhibarea personalităţii, perfecţionarea şi corectarea dicţiei, asumarea unui comportament adecvat în faţa camerei de filmat sau a unui auditoriu, aprecierea obiectivă a concurenţei.

Iniţierea şi dezvoltarea potenţialului fiecărui participant la training.

Valorificarea şansei de a crea un produs cu perspectivă de publicare on line.

METODE DE PREDARE:
- cursuri;
- laboratoare practice de creaţie;
- vizite de cunoaştere la studiouri tv din RM;
- întâlniri periodice cu specialişti şi vedete tv pentru schimb de experienţă;
- master-class-uri cu personalităţi în domeniu.;
- realizare de produse tv cu perspectivă de publicare on line.

2 ore cumulative de curs de două ori pe săptămână.
După 4 luni de studii diploma e garantată!


Școala oferă și alte cursuri intensive.
Grupele sunt formate din nu mai mult de 10 persoane.
Doritorii de a participa la curs se pot înscrie simplu:
La nr de tel. 069163422;
Pe adresa scoala.televiziune@gmail.com;
Pe FB prin mesaj pentru mine;
Aici, pe blog, prin comentariu.
Lăsaţi următoarea informaţie: numele, vârsta, nr de tel.

55 de comentarii:

  1. Eu cred ca acest proect va avea rezultate frumoase, mult succes!
    Persoanele care au mai mult de 25 ani ( cazul meu - 29ani) vor fi acceptate la cursuri??

    cu respect,
    Ecaterina

    RăspundețiȘtergere
  2. Ecaterina, o femeie de obicei nu are mai mult de 25 de ani...:)
    Asa ca...vino!

    RăspundețiȘtergere
  3. Banuiesc,ca 37 e chiar prea mult....din pacate...Pentru ca mi-as fi dorit si eu o asemenea experienta...:(((

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cred ca e prea mult...eu m-am apucat de desenat in ulei la o varsta mai inaintata, ca sa zic asa...Si scoala o deschid la o alta varsta si mai si....asa ca viata e o provocare continua! incercati!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne de cind astept asemenea proiect..priveam serialele romanesti cu adolescenti si visam si eu cu ochii deschisi cum ca sunt in locul..acum visul meu se indeplineste!!!Abia astept sa incep!!Sunt etrem de fericita!!!Va multumesc din inima!!!
    Aurelia 16 ani.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aurelia, te-ai inscris la scoala? Imi cer scuze, dar nu te gasesc in liste. Mai lasa-mi o data informatia pe mailul mei angelaarama@yahoo.com, te rog! Numele deplin, varsta, nr de tel.

    RăspundețiȘtergere
  7. cind se vor desfasura orele de curs? e posibil simbata sau duminica?

    RăspundețiȘtergere
  8. E posibil sambata. Voi hotarati! Grupul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  9. Unde se vor desfaşura orele?

    RăspundețiȘtergere
  10. vor fii si cursuri in care sa punem in practica metode de lucru de la radoi, pupitru, dj?

    RăspundețiȘtergere
  11. Deocamdata nu intentionez sa ma extind si peste radio. Dar e o idee buna! Pas cu pas ajungem si acolo!

    RăspundețiȘtergere
  12. am auzit si eu la sare si piper despre proiectul in cauza
    as putea inscrie si copilul meu de sapte ani?

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai asteptati un putin, si va iau cu placere...sa zicem pt promotia a treia a scolii!

    RăspundețiȘtergere
  14. Va admir curajul si inteligenta, perseverenta si provocarile! Mult succes!

    Aliona.

    RăspundețiȘtergere
  15. frumoasa initiativa. cred, totusi,ca cei de 14-15 ani sint mult prea diferiti de cei de 10-11 ani. poate ar fi bine ca teenager-ii sa fie totusi separati de copiii de 10-11 ani, de ex. grupati intr-un sub-grup. ? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. De acord. Asa ca am si facut asta! :)Grupa mai maricica va fi 14-16 ani.

    RăspundețiȘtergere
  17. super proiectu asta....cu deosebita placere voi participa si eu...ca vad mama ma inclus in lista....tareeee

    Magdalena 13

    RăspundețiȘtergere
  18. pina cind ne putem inscrie si daca putem achita in rate

    RăspundețiȘtergere
  19. In principiu grupele sunt complete deja. Dar va mai puteti inscrie pe lista suplimenatara. Puteti achita in rate, dar pe parcursul aceleeasi luni.

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua.vreau sa ma inscriu si eu la scoala.

    RăspundețiȘtergere
  21. cum te inscriu?! Domnul sau domnisoara Anonim? Hai, repejor, numele, varsta si un nr de tel! Acum, ca mai am foarte putine locuri!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Exceptional proiect!
    Va doresc multa bafta si multi discipoli talentati ca D-stra. Sunteti o persoana minunata si puternica.

    RăspundețiȘtergere
  23. ce nr de contact aveti,vreau sa ma inscriu si eu

    RăspundețiȘtergere
  24. Vreau sa ma inscriu si eu virsta 23 de ani ,nr meu de contact 069555922 ,merci mult

    RăspundețiȘtergere
  25. Ai toate datele necesare in postarea pe care o comentezi! Citeste-o atent si da-mi de stire!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ne mai putem inscri la scoala D-voastra? Eugenia Cerches 9 ani.‎079929166 Irina

    RăspundețiȘtergere
  27. Stimată D-na Angela, vă rog mult să revedeți posibilitatea de a schimba ziua pentru grupa mică, de exemplu pentru zilele de marți sau joi?
    Cu deosebit respect, Erica
    :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Erica, mama carui copil sunteti? Sunati-ma!

    RăspundețiȘtergere
  29. Băieţii sun bineveniţi... am 13 ani !

    RăspundețiȘtergere
  30. Pai, nu mai am locuri in grupele cu aceasta varsta, dar poti sa te inscrii pentru anul viitor. Vii din septembrie!

    RăspundețiȘtergere
  31. Pot sa-mi inscriu copilul de 8 ani, anul viitor, la cursurile oferite de Dvs? Cernenco Ecaterina 30.05.2004/ 069088205 Irina.

    RăspundețiȘtergere
  32. Cu mare placere! Deja l-am inscris! Cursurile vor incepe in septembrie-octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc pentru informatie.
    Cu respect,
    Cernenco Irina

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua am baiat de 9 ani asi vrea sa-l inscriu la cursuri de cind se poate? multumesc Mariana tel 079196000

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua am baiat de 9 ani asi vrea sa-l inscriu la cursuri de cind se poate ?multumesc Mariana tel 079196000

    RăspundețiȘtergere
  36. Mariana, ce zici sa-l inscriu pentru cursurile care vor incepe in septembrie-octombrie? Anul acesta deja am facut 2 luni de scoala tv...

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ziua!Fiica mea are 14 ani (degraba face 15) si isi doreste mult sa se inscrie la aceste cursuri.Am inteles ca mai sunt 2 locuri vacante, ar putea frecventa cursurile in anul asta de studii.Va multumesc anticipat.Elena

    RăspundețiȘtergere
  38. Elena, mai am un loc la 17.30, marti. Daca e ok si va aranjeaza conditiile, atunci o astept pe 10 ianuarie. Scrieti-mi aici numele ei deplin si nr de tel. (sau prin mesaj la angelaarama@yahoo.com)
    Sarbatori fwricite!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Pe la Cluj nu veniti? suna foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua .. ma numes Ana si am 15 ani si as dori mult sa ma inscriu la aceste cursuri! Astept raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  41. Ana, tocmai am inceput un curs nou. Asa ca te astept marti, la ora 18.00. Cursul are loc o data pe saptamana,2 ore. Taxa e 50 euro per luna.

    RăspundețiȘtergere
  42. ma intereseaza cam cit ar costa aceste cursuri

    RăspundețiȘtergere
  43. Fetita mea are 7 ani si vrem mult sa frecventam aceste cursuri. Trebuie sa asteptam pana la 9 ani sau si aceasta varsta ne permite sa venim?

    RăspundețiȘtergere
  44. Trebuie sa asteptati un pic! Doi ani trec repede)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Scoala mai functioneaza? alya_turcanu@mail.ru

      Ștergere
    2. Da, vom face anuntul de incepere a unui nou curs. Urmariti pagina noastra pe FB.

      Ștergere
  45. Mai faceti cursuri sau nu? scrieti-mi pe e-mail: grigore-florea@mail.ru

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ziua! Spuneti va rog daca anul asta se face inscriere la cusurile TV. Fetita are 8 ani. Tel de contact 069197671. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vom anunta un nou curs in septembrie, cel mai probabil. Urmariti-ne pe FB!

      Ștergere
  47. Buna, vreau si eu sa ma inscriu la cursuri!!! Sint Voluta Valeria, 32 ani, 078312140.

    RăspundețiȘtergere