luni, 9 februarie 2009

Barfa

Am auzit si am citit multe lucruri fanteziste despre mine. Unele emise cu reavointa, evident. N-am replicat niciodata. Tin cont intotdeauna de marele adevar care ne avertizeaza asupra pericolului si ispitei de a insira margaritare in treuca porcilor. Porcul ramane porc, iar margaritarele in cel mai bun caz dispar in clabucii de noroi. In general oamenii isi croiesc atitudinea fata de persoanele care nu actioneaza conform mentalitatii adoptate de consumatorul obisnuit in asa fel incat antireul lor sa para mai shic. Exceptia confirma regula, se zice. Ma intreb doar care regula si cine o stabileste? Daca am fi constienti de puterea pe care ne-a dat-o Dumnezeu si pe care, din pacate, am zavorat-o in diversi parametri regulatorii, am fi mult mai buni, mai fericiti si mai responsabili pentru tot ce facem. Ipocrizia, barfa si incompetenta imi repugna categoric, asa ca daca vrei sa afli ceva despre mine sau te intereseaza parerea mea despre evenimete, fenomene, strategii si tactici politice sau de alta natura, intreaba-ma. Iti voi raspunde pe acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu