duminică, 28 februarie 2010

Vine primăvara! Iubire, cetăţeni!

Vine primăvara! Şi asta pentru că cele 28 de zile ale lunii februarie sunt mai puţine şi cu atât mai "repezi". Nu e de mirare că am uitat să achit facturile la timp şi ultima zi a iernii m-a prins la Banca de Economii. Evident nu am fost singura uitucă. Aşa că ne-am "acroşat" (eram cu fetiţa mea, Paula Raluca) frumuşel ca un mărţişor în plin martie de coada plătitorilor şi, sporovăind încetişor, ne-am mândrit timp de o jumătate de oră cu titlul de cetăţeni ai Republicii Moldova. 

Şi când ne mândream mai tare, hai că se aude, de unde nu te aştepţi, o hăulitură tarzaniană adresată ușierului de domnişoara Anna de la Bancă: "Domnu Pavel, deschideţi uşa, că nu mai pot de PUTOARE!"

Pentru o clipă toate limbile care învârteau pe ici pe colo sunete şuşotite, au picat într-un leşin colectiv... Ne-am uitat unii la alţii... noi, împuţiţii, adică... şi ne-am înţeles mutual:

С праздником, дорогие товарищи!..Cu Mărţişorul, adicătelea...

2 comentarii:

  1. mda... ne-am amuzat copios :D si totodata ne-ai ajutat sa ne aducem aminti de pudica atmosfera ce domina in sectorul servicii publice de la noi, de mult n-am mai trait asa clipe, asta a fost un fel de refreshment virtual :D
    O primavara excelenta, Angela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Dar de ce sunteti anonimi?!

    RăspundețiȘtergere