joi, 30 iulie 2009

Rezultatele alegerilor

Acum, după ce au fost procesate 98% din procesele verbale situaţia e următoarea: PCRM - 45,1%, AMN - 7,40%, PLDM -16,40%, PDM -12,50%, PL -14,40%. 

Mai sunt 4,30% din voturile acumulate de partidele dincolo de competiţie. 38,20% sunt procentele acumulate de cele trei partide liberale. Lupu rămâne a fi "de aur". Cel care a făcut jocurile este genial! 

Nu vreau, cel puţin în dimineaţa asta
să mă gândesc la adevărata dimensiune geopolitică a rezultatelor acestui scrutin. Nu-mi pasă acum de interesele celor din umbra jucătorilor politici. Ca simplu cetăţean vreau să mă bucur pentru schimbare, chiar dacă această va surveni doar la nivel de retorici politice. Oricum, e un pas înainte, oricum e o şansă.

Un comentariu:

  1. Salut scumpa si draga mea ANGELA ARAMA!Privesc aceasta poza de pe blog si imi este atit de dor de dv. imi place mult blogul dv.Sunt trista astazi din cauza alegerilor,dar cum spune marele filozof Munn"Nu incerca sa schimbi lumea, schimbate tu si vei vedea calumea din jurul tau se va schimba"toti tinerii de aici din Italia au votat comunistii,si ce ma doare cel mai mult e ca atunci cind incerci sa le vorbesti nici nu au dorinta sa te asculte,puterea comunista .......Un pas inainte ,o sansa aveti dreptate,oare cit trebuie sa mai asteptam?Ma doare sufletul astazi,pentru faptul caci tinerii nostri pleaca toti din tara,si nu se mai intorc inapoi.PUP.

    RăspundețiȘtergere